sobota, 19 listopada 2011

BOHATEROWIE

Lucy Malik (17 lat) - szatynka o brązowych oczach i długich włosach. Młodsza siostra Zayna. Jest zwariowana, energiczna i zabawna. Jej najlepszą przyjaciółką jest Martha.

Martha Black (17 lat) - szatynka o niebieskich oczach i długich włosach. Najlepsza przyjaciółka Lucy. Directionerka, jest zabawna, lubi imprezy. Jest zakochana w Zaynie jednak ukrywa to przed Lucy.

Zayn Malik (18 lat) - Starszy brat Lucy. Jeden z członków One Direction. Jego zespół właśnie wrócił z trasy koncertowej po Europie. Lubi się wygłupiać.

Niall Horan (18 lat) - Jeden z członków One Direction. Jego ulubionym zajęciem jest jedzenie. Blisko przyjaźni się z Lucy.

Liam Payne (18 lat) - Jeden z członków One Direction. On czuje się najbardziej odpowiedzialny za zachowanie chłopaków chodź wcale nie nie zachowuje się lepiej.

Harry Styles (17 lat) - Jeden z członków One Direction. Przewrażliwiony na punkcie swoich włosów.

Louis Tomlinson (19 lat) - Jeden z członków One Direction. Podkochuje się w Lucy. 

--------------------------------------------------------
Hej! No to tak : Moje marzenie. Lucy and Lou <3 Wiem opowiadanie o mnie ale cóż ktoś zabroni mi marzyć ?! No to Marry the Night! xoxo

2 komentarze:

  1. ;) niesamowicie się zapowiada.
    mam nadzieję, że nowy rozdział będzie dziś ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz się zastanawiam jakim cudem nie skomentowałam tego bloga, choć mam go w linkach. Świetny prolog, świetni bohaterowie ;3 [help-me-see]

    OdpowiedzUsuń